2017. március 27., hétfő

Mostantól négyünkről szól a blog...

Örömmel értesítünk minden kedves blogolvasót, hogy 2017. február 12-én 23:00-kor megszületett második kislányunk, Lara. Hivatalos méretei 47 cm és 3.060 gramm.

A szülés jóval gyorsabban ment, mint Lillával; ha picit később indulunk a szülészetre, lehet hogy Lara az út szélén születik. De erről majd később...

Mivel minden gyorsan és komplikációmentesen zajlott, Lara születése után 5 órával, hajnali 4-kor már indultunk is haza. Ez biztos sokaknak nagyon furcsán hangzik, viszont én örültem, hogy nem kellett kipakolnom a kórházi táskámból, és még a saját ágyamban alhattam két órát, mielőtt Lilla reggel 7-kor berontott a szobánkba.

Előző este, mikor Lilla ment aludni, mondtam neki, hogy lehet Anya nem lesz itt reggel, mikor ő felkel. Arra azonban még én sem gondoltam, hogy már egy kistestvérrel együtt leszek otthon. Szóval mikor Lilla reggel berontott hozzánk, észre sem vette, hogy a pár nappal korábban összeszerelt kiságy nem üres. Elviharzott WC-re, és mire végzett, én kivettem Larát a kiságyból és vele együtt vártuk az ágyban. Volt ám nagy meglepetés és öröm! Lilla azóta is imádja Larát.

Lara gyönyörűen fejlődik, sokkal gyorsabban hízik, mint annak idején Lilla. Fél kilóval kevesebbel született, de 4 hetes korára behozta Lilla 4 hetes súlyát. Épp olyan jó alvó éjjel, mint Lilla volt (igaz ő felébred egyszer, Lilla nem szokott), viszont nap közben ő sem akar aludni, mostanában csak a babahordozóban. Lilla is pont ilyen volt az első pár hónapban.

És akkor íme pár kép az új családtagról:


Lilla első találkozása Larával. Lara itt 8 és fél órás volt.

Babafej-emelés 3 naposan




2 megjegyzés:

  1. Nagy öröm ez a szülőknek, de nekünk, nagyszülőknek is és főleg az, hogy itt lehettünk végig az elmúlt két hónapban és segíthettünk ezekben a nehéz első hetekben. Isten éltesse sokáig Larát az új jövevényt! Délután Lara aludt több mint két órát a mellemen, este pedig Lillát altattam el. Kell ennél több és szebb az életben?

    VálaszTörlés
  2. Egy új élet születése mindig csodálatos dolog, Gratulálok és jó egészséget az egész családnak! :) Csilla Lelléről!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...