2010. október 4., hétfő

Pinnacles

A Pinnacles nevű hely a Namburg Nemzeti Parkban található Perthtől 240 km-re északra. Mivel mindenkitől azt hallottam, hogy naplementekor a legszebb, Geraldtonból hazaúton ütemeztük be.
Maga a hely egy sivatagos rész, ahol 1-3 méter magas mészkő kövek állnak ki a homokból:






Mivel a hely itt elég híres, mindenképpen be szerettem volna menni megnézni. Persze Attila jól leszólt, hogy mit akarok én pár kövön nézni. Aztán mikor meglátta, már neki is tetszett. :) Nagyon hangulatos, olyan, mintha a sivatagban egy temetőben járkálnánk.

Nekem még az tetszett az egészben, hogy a 4 km2 sivatagos rész körül az egész nemzeti park egy zöld bokros terület, nem is értem, hogy kerül oda a sivatag:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...