2010. szeptember 2., csütörtök

Kenguru steak

Mikor kiderült, hogy ide jövünk annyian hitték viccesnek, hogy majd biztos esszük a kengurusteak-et, hogy gondoltam miért is ne. A másik ilyen, hogy krokodilra vadászunk, de ez még várhat. Na szóval tök véletlenül találtam a boltban fél kilós vákuumos kiszerelésben kenguru steak húst, amit itt egyébként nem nagyon esznek. Nem is volt sok csomag belőle, pedig nagyjából marhahús árban volt és úgy is nézett ki. Három szép szelet hús volt a tálcán, reggel bepácoltam, este kisütöttem, gyönyörű szép lett, sajnos mire eszembe jutott, hogy le kéne fotózni már csak egy maradt. Az íze és az állaga egyébként fantasztikus, könnyű elrágni annyira omlós, nekem hatszor jobban ízlett mint egy sima marhasteak. Még Berninek is tetszett, pedig nézte egy darabig mire meg merte kóstolni. És én csak egy kontár vagyok, egy igazi szakács csodákat tudna vele művelni. Ezentúl nézni fogom, hogy éttermekben foglalkoznak-e vele, ha nem akkor konkrétan idióták.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...